.typiskt

Näe, det kan inte vara sant!!
Åh vad ledsen jag blir i mitt lilla hjärta...

Var hos M igår och fick veta att den 20 mars när Fall Out Boy spelade i Fryshuset i Stockholm så jobbade hans kusin där. Han hade tom träffat och serverat dom mat (!!!)

Jag skulle gjort allt i världen för att få träffa dom sådär, och hade jag inte varit i Thailand just det datumet så hade det kanske kunnat ske.
De skillde bara 6 dagar från att min dröm hade gått i uppfyllelse
....tusan också.
Hade jag vetat att jag kunde fått träffa dom en kort stund före eller efter konserten så hade jag inte tvekat en sekund på att ta ett tidigare flyg hem till Sverige för den upplevelsen.

image95
Skööööna killar

Jag kan inte släppa det..."tänk om"....det är verkligen min största dröm, finns inget annat band i världshistorien som  jag skulle vilja se och träffa hälften så mycket som FOB.

Jag kommer nog aldrig kunna släppa att det faktiskt var ganska nära ändå.
f**n



Ta mig för galen, men jag har aldrig lyssnat så mycket och intensivt på ett band så länge utan att tröttna nånting, som FOB. Blir lycklig i hela kroppen av deras låtar och jag har heller aldrig hört ett band med SÅ många kanonbra låtar på alla deras album.


♥♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: J

Jo det är ganska bra med mig, har åkt påp en förkylning men annars är allt under kontroll.


.säg nu vad du tycker

.mina vänner kallar mig
.kom ihåg mig

.kontakta mig på


.hemsida eller blogg kanske


.vad vill du berätta


Trackback