.tankeyra

Jag sa att jag skulle blogga, då bloggar jag så det så! ;o)

Börjar med att säga så här:
FY! Vad jag  h a  t a r  lathet!

Klockan är inte barnet längre och jag borde ligga och sova, men jag däckade när jag kom hem från jobbet idag så jag har redan sovit nån timma om man får tillgodoräkna sig så....jag brukar iafl göra det, fast å andra sidan så brukar jag aldrig lägga mig när jag kommer hem det kan bli en riktigt stor och ond cirkel det där.


Jo, ja....veckorna går fort, mycket att stå i, mycket att känna efter, mycket att göra, mycket att tänka på, mycket att komma ihåg, mycket att säga, mycket mycket mycket.

Jag har iafl sen i fredags varit hundvakt. Attreyo aka Atte heter han han är J's lilla hundvalp. Han är en Pomeranian och bara dryga 3 månader gammal - URGULLIG!
En enda liten/stor hårboll är vad han är.
Jag har iafl nu bestämt mig för att till helgen hämta hit o hem min lilla älskling!
Ska boka biljett imån hoppas inte jag glömmer det....måste komma ihåg.
Åh vad jag saknar honom! Hoppas att han inte varken glömt bort mig eller glömt bort alla konster och trixs han kan. Men det tror jag inte, mamma, pappa och Tobias tar bra hand om honom. Saknar dom också såklart =o)
...kan det bli fredag em nu?...
Måste ladda upp med filmer eller ngt på datorn så jag har underhållning på resan.
Attans va ont i röven jag har efter 5h på bussen.
Ska bli underbart att komma hem till mor o far o få bli omhändertagen med mat och massa annat, vi ska grilla varenda dag och är det fint väder så är en solstol härmed paxad av mig....åhh så skönt!!!


Nu tror jag att jag gör bäst i att vända huvudet åt rätt håll här i sängen och sluta ögonen o sova några timmar.
På torsdag är det ut med jobbet....igen....hihi
Söder-Glöder!! Yeah!
haha




Kommentarer

.säg nu vad du tycker

.mina vänner kallar mig
.kom ihåg mig

.kontakta mig på


.hemsida eller blogg kanske


.vad vill du berätta


Trackback