.nooooo

Jag vill inte vara sjuk! Hur och när hände det här?
Usch usch usch, nu blir det ingen resa söder ut i helgen och ingen Spikey...tusan!
='o(

Imån ska vi medarbetare ut på räkbåt med jobbet, och jag älskar skaldjur. Att vara sjuk och kanske inte kunna åka med i morgon känns för jävligt.

Hoppas att jag mår lite bättre i morgon em *håller tummarna*



Hur kommer det sig att jag inte kommer i säng i tid?

Nu är jag nyduschad klockan är 00:45, känner mig som en ny tjej men fy vad jobbigt och obehagligt det är att ha E. och sen få hög feber. Nerverna är heeelt ur balans och huvudet out of it...

Nämen fy vad jag har klagat i detta inlägget, usch viilken trist bloggare jag blivit, inte ens en bild kan jag fixa in...hehe.
Bilder i massor kommer så småning om.

NU ska jag sussa....host host

Puss o natti




Kommentarer

.säg nu vad du tycker

.mina vänner kallar mig
.kom ihåg mig

.kontakta mig på


.hemsida eller blogg kanske


.vad vill du berätta


Trackback