.nerver av stål

Jehup då har man åkt på nån mini halsfluss...blää...

Vad har hänt? Jag brukar inte bli och vara sjuk och nu har jag drabbas av två halssjukdommar bara sen jag flyttade hit till sthlm. Dålig luft...think so, och en hel drös med nya baccilusker.

Har varit hemma från jobbet idag och borde vara det imorgon också tyckte dom på jobbet eftersom jag hade feber, och dom inte vill bli smittade. Sen kommer L och undrar om feber verkligen smittar? Smittar feber? Varför ska jag annars vara hemma? =oS Jag vill ju jobba, visst jag mår inte som en prinsessa men jag mår ok när jag tar febernedsättande. Men det spritter i benen....men så sa nåns mycket kloka mamma att jag skulle ta det lungt om det nu är ngt halsflusslikande. Liggsår? Yes...

Det har varit mycket nytt de senaste veckorna, roligt men samtidigt mycket av mycket. Endel svårt att greppa.

Stod i duschen och kom på en kväll när jag o Lisa låg och snackade om allt möjligt och hade jag varit gay så hade en tjej som Lisa inte varit dumt, lyckliga tös som norpar henne. Men det jag kom på var att jag skulle vilja att ni killar går en kurs hos henne hur man uppvaktar en tjej, tar hand om en tjej etc.

Sicka söta mess hon skickar till tjejer hon gillar (tilläggas bör att det nu bara finns en) Hon gör dom där överraskningarna man...eller jag bara sett på film. Wow hon vet hur man håller gnistan uppe, hoppas bara du får minst lika mycket tillbaka Lisa. =o)

 Har tänkt lägga upp bilder på alla helgers bravader men min nya dator vill inte alls det jag vill....fy vad irriterande, fast egentligen tror jag inte att det är datorns fel utan Windows-fucking-Vista, vilket skämt! Varför släppa ngt som inte funkar??!! Retar gallfeber på såna som mig som lagt ner pengar på ngt som skulle göra surfandet och allt enklare ? Men icke!
Det går sååååååååååå slött!! Har nu hunnit lyssna på en låt på 3.31min och en annan halvvägs och jag har fortfarande inte kommit till sidan jag vill till....patience.....två låtar senare....tre.....fyra.....fem.....sex....sju.....åtta....orka vänta?? ....nio...nu la MSN ner också "svara inte" är vardag för mig....KUK DATOR!!!
Bytte dator och 2min senare så är inlägget publicerat och klart =o)

Nu ska jag koka upp te och ta en macka och njuta i min ensamhet.

  
Bottvid hemma på verandan hos m & p


Kommentarer
Postat av: Lisa

Men T!! Jag sitter å läser din blogg som jag inte läst på hundra år... Va söt du är... Jag framställs som värsta charmören... *haha*
Tänkte gå igenom lådorna i köket för att sedan få ut dom också :)
See you later!


.säg nu vad du tycker

.mina vänner kallar mig
.kom ihåg mig

.kontakta mig på


.hemsida eller blogg kanske


.vad vill du berätta


Trackback