.fy fy fy

Jag har ju absolut INGEN som helst tid längre att blogga, what so ever.
Finns som alltid massa att berätta men hinner inte...hinner inte ta hand om mig själv ens, ett tecken på det är att jag somnade som ett litet barn i badkaret härom dagen hehe...

Men så vet jag att när det händer något så är de som behöver veta med =o)


Här en skön bild på min mamma....

image96





Vaknade i morse med en riktigt underlig känsla i kroppen och knoppen...hmm....
Vet inte hur jag ska handskas med den eller göra...vet inte vad det är.
- Nej det va inte bakis-känslan...hehe


Nu ska jag ringa min kära bror och be honom lösa lite probs med nya datorn, haft den i...hmm, låt se....en vecka drygt tror jag. Och jag har inte använt den alls tills lite nu då.



Kommentarer
Postat av: Victoria

hehe också somnat i badkaret :P

Postat av: J

Jaså minsann du har också ny dator prcis som jag. Hoppas att det löser sig då. Jag är så nöjd med min så..
Tur av du inte fick en kalsup då...

2007-05-12 @ 23:12:28
URL: http://starfield.blogg.se

.säg nu vad du tycker

.mina vänner kallar mig
.kom ihåg mig

.kontakta mig på


.hemsida eller blogg kanske


.vad vill du berätta


Trackback