.booored

Vad ska jag göra?
Kl är 13 och jag vet inte vad jag ska göra av hela dagen?
Känner iafl mig så pass bra att jag nog kan gå till jobbet i morgon, så ska ringa dit och berätta.

Efter att inte rört på mig så mkt de senaste 2 veckorna så känner jag att min kropp behöver lite träning, så det skulle ju inte skada, lite magmuskler och svank....jag undrar om det är mindre bra att göra när man är halvt sjuk halvt frisk....kanske ska vänta?

Nu vet jag!
Jag ska få ordning på den här datorn, så att jag kan börja lägga in bilder i bloggen ordentligt.
Sen kommer jag nog säkert blogga nån/några fler ggr idag för att få använda lite av min hjärna

grrrr...here I come!

=o)




Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Hittade hit genom Therez. :) Vilken FIN blogg du har!! Vill också kunna göra min sådär fin & personlig. :)
/Malin

Postat av: Malin

Hej igen! :) Är du "Pixelmakerska"...jag skulle så gärna vilja ha sådana söta hjärtan som du har. Är det okej för dig?!
Tack på förhand!

2007-05-24 @ 12:51:00
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se
Postat av: Malin

Hej! Skriver här så du inte missar det. :-) Ja jag menar de svarta hjärtanen längst ner. Jag trodde du gjorde sådana, Therez har sådana rosa på sin sida och jag trodde det var dig hon länkade till. :-D
Tack så himla mycket för hjälpen, det är lite lurigt så här i början...det är så mycket man vill lära sig, alla verkar så duktiga. :)
Jag vet inte hur man ändrar överrubriken å får en roligare texten eler någonting. :( Så jag tog en som fanns å sate in en egen bild. Du har jättesnygg bakgrund. Ville haft svart eller grå bakgrun egentligen...men jag får väl ändra det sen. Har bild på en tapet som jag vill ha som bakgrund, kanske man kan klippa i hop den på ngt vis. :) Min sambo får hjälpa mig med sånt där för jag har tummen mitt ihanden när det gäler sånt här. :)
Ha en trevlig helg! Kram
Just ja, du har så rolig på din sida som typ här "säg det", såna egna saker vill jag kunna sätta in. HUr gör man det egentligen?! :)

2007-05-25 @ 08:03:11
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se
Postat av: Malin

Hej! Jo jag hittade hjärtat. :) Jag ska försöka ändra vid kommentar me sen. :)
Tack snälla för hjälpen! /Malin

2007-05-29 @ 21:11:56
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se

.säg nu vad du tycker

.mina vänner kallar mig
.kom ihåg mig

.kontakta mig på


.hemsida eller blogg kanske


.vad vill du berätta


Trackback