.resplanering


 
IDAG DRAR JAG!!
Jihooo!

image76Okej, jag ska berätta hur resplanen ser ut, så ni vet var ni har mig

Sön 4/3 -07
Start: Oskarshamn
Buss 09.00 till Kalmar
Tåg 11.05 till Köpenhamn
Flyg 16.50 till Helsingfors
Flyg 20.10 till Bangkok
Mål: mån 5/3 -07, 10.55 (lokal tid) Bangkok



I Bangkok stannar vi i 3 nätter vi ska bo på Bangkok Center Hotel.

Tor  8/3 -07
Flyg 06.00 tll Koh Samui.
Stannar där 8 nätter bor på Island Restort & Spa

Taxi eller liknande 16 Krabi 7 nätter bor på Best Western Ban Ao Nang
23/3 Flyg tillbaka till Bangkok

25/3
Flyg 00.50 till Helsingfors
Flyg 09.55 till Köpenhamn
xxxx

Landar xxx.

Tåg till Kastrup 13-14.





Har bara antecknat lite lätt, hoppas jag hinner ändra och skriva resten sen...


Puss mina vänner ♥


Kommentarer
Postat av: Elin

Damn va najs :D

Hoppas att du får en riktigt underbar o härlig resa nu så måste du berätta om allt så fort du är hemma igen :D


.säg nu vad du tycker

.mina vänner kallar mig
.kom ihåg mig

.kontakta mig på


.hemsida eller blogg kanske


.vad vill du berätta


Trackback