.tess-kväll

Oj vilken märklig dag det har varit haha...men jag tänker inte berätta...inte än =o)

Mådde inte så värst bra igår så jag tog det kloka beslutet att stanna hemma och inte följa med på räk-&-drinkbåt...men suget efter räkor är kvar....och kräftor ska vi inte ens tala om!!!
Vaknade med sjukt ont i halsen *aj* så jag stannade hemma från jobbet, har mått si sådär idag, sov till 12.30 (!!!)....små ångest men drömmen jag hade va inte så dum
hihi
 Just nu mår jag ok, hostar o så men det får man väll ta antar jag.

Har passat på att tvätta så nu ska jag snart bädda nytvättat sen ska jag poppa popcorn, dra på en film eller ett avsnitt på ngn bra serie, ikväll är det "mys-och-ta-hand-om-Tess-kväll"

Som jag berättat tidigare så har jag varit hundvakt och här kommer några bilder på den lille Atte

image97

Ska bli hur kul som helst när Spikey kommer upp och se om de två grabbarna går ihop - allt går med lite arbete bara.

Det ska visst bli 25+ i helgen?! Och då ska jag minsann ut och sola, så den där filmen får nog vänta tills i morn när solen gått ner.

Jag skulle vilja hitta på ngt roligt i morn...eller varför inte ngt heeeelt galet?!
Någon som har ett förslag eller två?
Några kalla öl i sommarsolen känns inte fel =)
MmMmmmm....mums!

Undrar om stundenterna bokat upp hela sthlm eller om dom lämnat ett hörn till oss andra, för dom är verkligen ÖVER allt.
Åhh vilken frihetskänsla det var!


Jag får nog inte ut mkt mer vettigt så jag avslutar nu, kan inte heller riktigt koncentrera mig just nu....hehe....


Puss på alla mina kära



Kommentarer

.säg nu vad du tycker

.mina vänner kallar mig
.kom ihåg mig

.kontakta mig på


.hemsida eller blogg kanske


.vad vill du berätta


Trackback