.midsommar

Upptäckte idag (!!) att det är midsommar på fredag!
What?! Redan?
Midsommar som är heligt för mig och jag hade ingen koll på när det var, trodde minst två veckor till...

Men vad ska jag göra? Vart ska jag fira? Med vilka ska jag fira?
Ska jag åka ner till småland?
L kommer vara där nere så det blir nog kul, men jag som brukar fira på Öland med tält, nakenbad, solned/-uppgång och allt annat mysigt och gott.
Oj...jag vet verkligen inte vad jag ska göra.
Händer något ordentligt alls?



Mys på Mosebacke


Känner mig hyperstressad över att va obokad och det är så kort tid kvar.
Ska jag åka nånstans så åker jag på torsdag...men Spikey då?

....hjälp...





Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle du kunna kontakta mig på [email protected] jag skulle vilja veta hur du har fixat din sida så snygg och lite annat :) mvh Amanda


.säg nu vad du tycker

.mina vänner kallar mig
.kom ihåg mig

.kontakta mig på


.hemsida eller blogg kanske


.vad vill du berätta


Trackback