.helgen

Helgen har varit jätteskön o mysig.
Kan inte direkt klaga på vädret =)

I lördags så fick jag ett infall och drog ut till Solna en snabbis, sen ringde D och vi bestämde att vi skulle dra och käka middag. Det blev kinesiskt buffé.
Jag åt o åt o åt o åt o åt....
Vi pratade om ALLT, hade det jättetrevligt tillslut så hade vi suttit där så länge så att jag var hungrig igen.
Drog en runda till runt buffén....stannade extra länge vid glassen hihi
Tillslut hade vi suttit där i 2 ½ timmar och personalen hade redan hunnit flytta på oss en gång så vi gick mätta o belåtna ut.

Solen var fortfarande varm så vi bestämde oss att åka hem till D och dricka lite och snacka mera.
Vi hade sååå roligt, har ont i magmusklerna efter allt skrattande.
Det blev mycket nostalgisnack, åhh det var verkligen mycket mycket bättre förr...vilka tider det var!
Sen fick jag veta exakt varför killar inte bara kan vara kompis med tjejer. Och det stämmer SÅ sjukt bra - det är verkligen så. Jag har många att titta tillbaka på och alla "slutat" precis därför.
Haha....ni killar är verkligen märkliga varelser...förrutom några som faktiskt kan vara kompis med en, inga krångligheter och struligheter.
All cred till er - verkligen!

Det blev sent och som jag skrev i förra inlägget så kom jag hem sent och frusen.

Idag så ringde D igen =)
Nu var det bio inplanerat.
Det blev Pirates of the Caribbean - Vid Världens Ende, den var faktikst jättebra den ska utan tvekan ses på bio, men ettan är ändå första filmen den är svår att slå liksom.
Men att få vila ögonen på Orlando Bloom i ett par timmar var inte ett dugg fel....ojojoj.
Vilket hår, vilka ögon, vilka läppar, vilken kropp, vilken underbar charm killen har
Mmhmmh....suck ;o)
D berättade att han var singel nu, undra om han är tillgänglig på den svenska marknaden? hehe

image100
Please come n' save me!

Han har ju helt perfekta drag, vilket ansikte, så fräsch, manlig och det där mörka håret till de där ögonen som jag bara vill drunkna i...ojoj kan inte släppa blicken.
hihi

En bra helg.
En mysig helg.

Nu ska jag ta en nattmacka och sen krypa i säng med bilderna på Orlando i mitt huvud...drömma fint?
Aaabsolut!

Go natt



Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja gud han är bara för snygg! Men deppan är sneppet snyggare!


.säg nu vad du tycker

.mina vänner kallar mig
.kom ihåg mig

.kontakta mig på


.hemsida eller blogg kanske


.vad vill du berätta


Trackback