.wihi


I fredags hände nånting väldigt roligt, så på tisdag efter jobbet drar jag upp till sthlm igen det ska bli fruktansvärt spännande!
Tog lite ledig (bytte) så jag blir kvar över helgen...pirr pirr i magen.

Är det inte typiskt att när jag verkligen vill vara i toppform så är man i botten va gäller en fit kropp. Och nu när jag inte ska äta mer snacks och skit så är jag mer sugen än någonsin. Och att gå runt här på jobbet bland all läsk, godis, kakor och onyttigt mat gör att jag känner ett sug att jag bara MÅSTE ha! ...så allt sitter nog i huvudet.
Hade gärna velat hinna med att träna innan jag åker, men det finns inte en chans att jag ska hinna det.
Nu tänker ni säkert "ja men du är ju redan så smal, du behöver väll inte träna!"
- Jo! faktiskt. För som det är nu är jag bara smal med "bullar" få fel ställen, men när jag är på topp så har jag sexiga magrutor...ungefär iafl.

Magmuskler
Den här magen hade inte varit fel att ha. Inte resten av kroppen heller...



Jag har sagt det tidigare, jag har en så stark magkänsla att 2007 kommer bli väldigt speciellt, på ett bra sätt tror jag.
Men dessutom så tror jag att jag kommer drabbas av nån hemsk sjukdom under mitt liv exempelvis bröstcancer eller annan cancer...eller kommer jag få hjärtinfarkt. Får väll se vad som väntar mig.
Ok...kanske inte så roligt att läsa.


Hur som helst så här står det i Aftonbladet Söndag's horoskop om mig (kräfta)
Kärlek En riktigt fin vecka för romantik, och har du fast partner lönar det sig att skämma bort denne lite.
Ekonomi Det händer inget särkilt. En rätt bra vecka för dig som studerar. I övrigt bara vardag och rutiner.

Slutsatsen av detta blir: Vadå romantik?! Jag vill ha kul...festa och sådär och bara tänka på mig själv. Men sjuttsingen vilken tur jag har som inte har en fast partner, för jag har varken tid eller pengar att skämma bort denna.
Och va gäller ekonomi så eftersom jag då inte pluggar så blir det bara vardag och rutiner, och jag som trodde att det skulle bli precis tvärtom...Screw this shit!


Näe nu vill jag stämpla ut från jobbet


Kommentarer
Postat av: jenny

jo, fast hon har ju för liten bikinitopp! Ser inte bra ut...

2007-01-30 @ 10:31:14
Postat av: Sebbe

Du har säkert lika fin kropp du med tror jag:) puss


.säg nu vad du tycker

.mina vänner kallar mig
.kom ihåg mig

.kontakta mig på


.hemsida eller blogg kanske


.vad vill du berätta


Trackback