.vovven fyller år



10/1 2007
(bild kommer, har problem att ladda upp)

Vad är det för en dag? Vad är det för en dag?
Nej, det är ingen vanlig dag, för det är Spikey's födelsedag!
Hurra, Hurra, Hurra!

Collage Spikey
Mitten är han bara 3mån fick plats i handen; de andra en vuxen liten buse

Två år gammal blir han och det är 24år i hundår så jag och min älskling fyller lika i år.
Dock drar han iväg rejält nästa år för då blir han hela 29år....30års krisen närmar sig ajajaj, hur blir en hund då?




Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh världens sötaste ju :)

Postat av: Tess

Re Caroline
Åhh tack ett riktigt charmtroll är han =)

2007-01-17 @ 23:47:22
URL: http://tizza.blogg.se

.säg nu vad du tycker

.mina vänner kallar mig
.kom ihåg mig

.kontakta mig på


.hemsida eller blogg kanske


.vad vill du berätta


Trackback