.ursäkta

Oh well...

Nu ligger jag här helt nyduschad - feels nice

Festen dåra, jo då den var faktiskt lyckad. Jag hade jätteskoj, men med endel undantag mot slutet som bara blev fel.
Tror dock att det har löst sig, för det var mest små felsteg från  min sida - förlåt.
Men jag bad ju faktiskt om ursäkt i förra blogginlägget...hade en känsla av att jag skulle strula till det för mig.
Tänker inte gå in på det mer än så.


Trasig mobil


Min mobil är pajj, tappade den i backen en gång för mycket förra veckan så displayen dog.
Så nu försöker jag leva ett liv med en Nokia 3310...funkar sådär.
Knapparna fungerar inte som dom borde, ljudet är kass och lite annat är inte heller som det borde.
Nostalgi var det va?..hmm fick äta upp det ja.

Så finns det nån därute som har en billig mobil, spelar ingen roll vilken bara den är nyare och bättre än min Nokia 3310, så hör av er.





Nu ska jag hasa vidare med mina Hästens-tofflor med äkta dun och blåvita rutor







Kommentarer

.säg nu vad du tycker

.mina vänner kallar mig
.kom ihåg mig

.kontakta mig på


.hemsida eller blogg kanske


.vad vill du berätta


Trackback