.spänningen fortsätter


Jag tror inte jag bryr mig om att låsa upp asken med mitt liv i, just nu trivs jag med att leva i min lilla bubbla med bara en massa O.C
Åhh, vilken O.C-nörd jag är!
Kan inte vänta tills jag kommer hem på dagarna och får se mer
hihi

TheOC Actors

Så vad jag ska göra nu är ganska uppenbart....

Bäst just nu:
Ligga i sängen och kolla på O.C med ögon som glittrar och ett leende stort som....då mår jag som bäst. Jag är så inne i det jag ser att jag inte skulle vilja se det tillsammans med någon, för då skulle jag nog klassas som galen...eller galnare.


En annan sak som faktiskt känns helt ok är att jag bara jobbar i morgon också, sen är jag ledig en hel vecka!
What to do??



Kommentarer

.säg nu vad du tycker

.mina vänner kallar mig
.kom ihåg mig

.kontakta mig på


.hemsida eller blogg kanske


.vad vill du berätta


Trackback