.OC maraton fortsätter


Vilken skön söndag det har varit!...är fortfarande

Vaknade, åt frukost (det blev gröt för dom som undrar). Sen fortsatte jag med mitt O.C maraton =)
Efter att jag kollat ett tag på avsnitt jag redan sett och väntar på att avsnitten jag inte sett ska komma, så kommer ett avsnitt som jag inte kände igen alls, det var för att jag inte sett det, sen kom ett till och ett till......
Jag har alltså missat några i mitten! Haha! Som det kan gå....men så är man mig också och då är sånt inte så konstigt.
Jag väntar på att det ska spåra ur, men ännu glittrar mina ögon i regnbågens alla färger när jag ligger i soffan och njuter av solen, havet och intrigerna.

Till mitt O.C-maraton njuter jag av en sån här:


Kaffe/choko a lá Tess


Chokladkyssar ♥




....jag har faktiskt varit ute idag, bli inte oroliga. Gick till min mamma och pappa och åt paj tidigare.


Kommentarer

.säg nu vad du tycker

.mina vänner kallar mig
.kom ihåg mig

.kontakta mig på


.hemsida eller blogg kanske


.vad vill du berätta


Trackback