.nytt år nya...

Då var det nya året här, året som någon har bestämt ska kallas/heta 2007



Åkte till sthlm den 27e för att fira nyår
När endel stänger sina dörrar så öppnar kära Åke sin =)
Fick bo och sova hos honom, jag stannade en vecka. Har blivit så dom senaste ggr i sthlm - I love it!
Vem vet hur länge jag stannar nästa gång? ;o)






Nyårsafton då... (bilder kommer)
Är det inte märkligt? Man har ena stunden många fester att gå på sen så strular det sig och man står där helt ensam. Men sen i sista sekunden så poppade två av tre upp.
Det blev fest med Lina såklart. Ute i Gubbängen firade jag av det nya året, det var helmysigt. UNDERBAR mat, kommer inte glömma den trerätters i första taget. Efterrätten var makalös!
Och jag vet vem som fick årets första kyss av mig =)
Saved it just for you

Hade också en vän från San Diego - Mike - på besök i sthlm.
(- Ok Åke, nu vet jag (och du) att man faktiskt kan äga en sån där bil och ett strandhus utan att behöva va snuskigt rik.)
Tyvärr så fick inte vi tillfälle att träffas efter endel mobilstrul. Men det kommer komma många timmar till det.



Kom då tillslut hem den 2e januari.
Hem till min älskade lght och självklart hem till min mycket saknade vovve. Det är när jag träffar Spikey som jag verkligen förstår hur det känns att älska någon villkorslöst.



Nu väntar min första arbetsdag imån, 06:00 börjar jag slita upp och hoppa in i ekorrehjulet.
I morgon kommer även min fantastiska mormor Vera och Simon hit för att hälsa på, ska bli skönt med en helg med bara nära och mycket kära människor.
För det var ju länge sen sist nu med tanke på att jul och nyår precis varit...hmm...
...ok, det ska bli skönt med ännu en helg med nära och kära ♥



Vill önska alla mina vänner ett underbart  nytt år!
Ta hand om varandra och glöm inte....

...the best is yet to come ;o)




Kommentarer

.säg nu vad du tycker

.mina vänner kallar mig
.kom ihåg mig

.kontakta mig på


.hemsida eller blogg kanske


.vad vill du berätta


Trackback