.nostalgi

Wiiihoo!

Nu är jag på gång hör ni!
Jag är på nostalgiresa =)

Gamla härliga tider...
Inte tänkte jag när den tiden var, att jag nångång skulle sitta och titta tillbaka och bli helt till mig.
Och om en herrans massa år kommer jag titta tillbaka på dom senaste och detta året och bara le.

Jag har brainstormat och kommit på några gamla godingar, både musik, filmer och Tv-serier.

Till exempel:

¤
Backstreet Boys ¤ Boyzone ¤ Take That ¤ 90-talsklassiker (finns tusentals) ¤ Spice Girls ¤ Hanson ¤ 5ive ¤

¤ Lilla Sjöjungfrun ¤ Lejonkungen (extra) ¤ Skönheten & Odjuret ¤ Dirty Dancing ¤ Landet För Länge Sedan ¤ Wilbur den Fantastiska Grisen ¤

¤ Disneydags ¤ Babar ¤ Barbapapa ¤ SuperTed ¤ Doctor Snuggles ¤ Skrotnisse ¤ Bumbibjörnarna ¤ Transformers ¤ Professor Baltazar ¤ Teenage Mutant Ninja Turtles ¤ Alf ¤ Kommissarie Gadget ¤ My little pony ¤ Starzinger ¤ ThunderCats ¤ Lady Lovely Locks ¤ Rainbow Brite ¤ MacGyver ¤ Denver Den Sista Dinosaurien ¤ Fragglarna ¤

Detta är i stort sett vad jag växte upp med.
Jag säger bara "det var verkligen bättre förr". Mina ungar ska få kolla på det jag såg på, för se bara hur bra jag blev ;oP

Sjävklart har jag inte glömt tv-spel som Atari och Nintendo 8bit

Det är så himla kul att minnas tillbaka, med den där härlig känsla i magen =) Kan knappt sluta...
Men nu orkar jag inte sitta här och komma på fler retrosaker. Kan väll knappast ha glömt något viktigt...eller?



Var hemma hos min mamma o pappa härom dagen och hittade en av mina gamla dagböcker.
Ohojj!
Det var tider! Ena dagen var jag DÖDSKÄR i en kille och jag skrev, "detta är verkligen riktig kärlek" och "han är the one". Sen såklart så var det en ny dag och då var det en annan kille, men denna gången var jag verkligen kär i honom.
Haha...och alla dessa killistor, där byttes toppen av en ny kille säkert 5 ggr på en vecka.
Haha, vilken tid det var.


Men nu är det 2007 och jag ska försöka komma tillbaka till nuet  ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

I mina gamla dagböcker var jag oxå dökär i olika killar varje dag. Coolt va0 Då hann man avverka många fler! ;)

2007-01-23 @ 16:04:20
Postat av: Tove

det var jag som skrev förut förresten, de blev konstigt.

Postat av: Tess

Re: Tove
Ja, jag vet inte "avverka fler" va rätta orden =oP Man hann inte ens påbörja nån haha
Adressen till din blogg fungerade inte, försökte med lite av varje.

2007-01-24 @ 19:40:23
URL: http://tizza.blogg.se

.säg nu vad du tycker

.mina vänner kallar mig
.kom ihåg mig

.kontakta mig på


.hemsida eller blogg kanske


.vad vill du berätta


Trackback