.matupplevelser

Var hos mamma och pappa igår efter jobbet, hade ju selebert besök utav mormor och Simon.
Mamma hade lagat mat...eller nej det va inte mat det var ätbart guld - fantastiskt gott! Bland det godaste jag ätiti i hela mitt lilla liv. Min mamma är gudomlig i köket - love you

Det har varit mycket matupplevelser de senaste dagarna. Jag klagar absolut inte, men jag är ledsen att säga det (för endel), men för mig är riktigt god mat bättre än sex.
Eller så har jag kanske inte upplevt riktigt jä**a bra sex....hmm?

Alltså, mannen jag ska gifta mig med och som ska bli pappa till mina barn, är inte han kock eller kan laga ordentlig och god mat så får han ställa in sig på att beställa hem och käka restaurang mat för resten av våra liv.
Shit va dyrt det kommer bli, hoppas han har ett välbetalt jobb eller att jag får mig ett.


"Så var det lördag igen och där satt jag och deppa, jag tyckte livet verkar meningslöst. Men just då ringde en glad liten.....och mitt problem var löst"
Lördag är det då ja.
Jag vill inte festa...eller om det hade varit någon rolig fest så hade jag kanske gått med på det, men jag tvättar hellre istället, kan ju vara kul att göra det en lördag...då minns man iafl allt och det är inga prolem att få tvättid en lördagkväll =oP


Tvätten är färdig och nu ni....


...Nu ska jag låsa in mitt liv i en liten ask och istället viga det åt ett tiotal timmars O.C.

OC

YEAAAHH!







Kommentarer
Postat av: Anonym

Tvätta kan vara riktigt upplyftande ibland. :)
Likaså en liten (men ganska trist) kommentar i ens blogg. Hoppas inte ögonen blir alltför fyrkantiga av allt OC-tittande. ;)

2007-01-07 @ 00:18:29
Postat av: Tess

Alltid roligt med kommentarer...kul att se att nån läser =oP
Men desto roligare om du skrev ditt namn.


.säg nu vad du tycker

.mina vänner kallar mig
.kom ihåg mig

.kontakta mig på


.hemsida eller blogg kanske


.vad vill du berätta


Trackback