.duscha med saft


Det är så skönt att duscha! Jag kan sitta i duschen i timmar, bara låta varmt vatten
rinna över mig tills jag är helt skrynklig och det droppar från taket av värmen.
hihi

Waterdrop

Det är som att bada för andra, jag tar en lång dusch istället. Ibland brukar jag ta med
ngt kallt och gott att dricka in, det låter helt sinnesjuk säkert men det är faktiskt
helt underbart.
Fast jag skulle vid närmare eftertanke hellre gå och simma...simma är skönt.



Det blir en rolig helg kan jag lova!
I morgon kommer Lina N tillbaka hem hit, eller jag vet inte om hon kallar o-hamn hem
längre hon bor numera i Linköping.
På lördag är det 25års fest. Hannas kille fyller stort, ska fira honom och lite
sånt...hoppas det blir tårta för det är höjdpunkten för mig på kalas.
Hoppsan, nu avslöjade jag hemligheten bakom min superdiet.



Bäst just nu:
Billy Talent - "Fallen Leaves"


Nu ska jag se två avsnitt av Scrubs på TV6, det där är min humor....lite lagom
töntigt sådär.
Skulle ha tränat lite idag men det blev inte riktigt tid till det, jag får väll svettas i
pauserna, all träning är bra träning har jag läst nånstans, och det känns ju skönt för jag har redan gått ca50min idag.

Puss och gonatt ♥



Kommentarer

.säg nu vad du tycker

.mina vänner kallar mig
.kom ihåg mig

.kontakta mig på


.hemsida eller blogg kanske


.vad vill du berätta


Trackback