.drömma kan man


Dreaming

I natt jag drömde något som jag aldrig drömt förut....
...jag drömde inte om fred på jord. Det kan jag lova.

Det var den bästa drömmen jag haft NÅGONSIN!
Weihooaah...uhh...ohh
Ville inte vakna, det går inte att beskriva men jag trodde inte man..eller att jag kunde drömma så
Kan bara le stor och säga...wow...



En annan sak som också är helt underbart är att jag nu bara jobbar fm lör & sön, sen är jag ledig en hel vecka!
Helt underbart eller vad?
Uhh, om man ändå hade en bunt med pengar så man kunde ta en sista minuten den veckan.
Nån vänlig själ därute som vill ta med mig på ett äventyr kanske?



Kommentarer
Postat av: Nicole

Vilken underbar dröm och vilken supersöt kisse!Hoppas du hittar på nåt riktigt kul på din lediga vecka!!


.säg nu vad du tycker

.mina vänner kallar mig
.kom ihåg mig

.kontakta mig på


.hemsida eller blogg kanske


.vad vill du berätta


Trackback