.borde egentligen

Varför finns det så många måsten eller borde i livet?
Jag borde iafl ha gjort massssa annat istället för masssa annat =oP
Men jag har kommit in i en "det är lungt, stressa inte, det löser sig-fas" and I liike it a lot



RocknRollPink

Har fiskat upp min passion för rock, nu går hard core varmt hos mig.
Kanske därför jag kände ett skönt begär av att bli sådär skönt full igår...en måndag....gör det mig till alkoholist??
Jag är SÅ rock n' roll
HAHA!




OC är dock inte rock n' roll. I LOVE it! Och jag önskar jag var där i värmen med stranden, vågorna och solen och...sa jag solen och värmen?

En heeelt annan sak är att jag känner att detta året kommer bjuda på många och mycket roligt, annorlunda, speciella upplevelser.
Jag får känslan av att många har sköna förväntningar på 2007, och det är super-duper för då är många positivt inställda och det blir bara SÅ mycket galnare och roligare!


Nu ska jag rocka vidare
haha


Det är tidig frukost imån på jobbet och dessutom har jag dubbelpass....men va faan det känns bra ändå!
Vad har hänt med mig...all denna positivitet



Yeah!


Så mycket roligare när man ler och ser positivt på tillvaron eller hur? ♥


Kommentarer

.säg nu vad du tycker

.mina vänner kallar mig
.kom ihåg mig

.kontakta mig på


.hemsida eller blogg kanske


.vad vill du berätta


Trackback