.värre o värre

Lite känsliga läsare varnas

Och jag som trodde min hälsa gick åt rätt håll.
Det är inte alls kul, jag ser ut som om nån parasit har invaderat min kropp
=o(

Vaknade i morse och det kändes som om jag inte sovit nånting. Varm och förkylningen kändes som uppblåst. Tittar inte i spegeln det första jag gör men gjorde det sen och det va ingen vacker syn.

134303-76
Min vänstra underarm (ser tyvärr värre ut i verkligheten)


Så här ser jag ut på precis hela kroppen! Det är en allergichock av en ny medicin.
Svullen och röd prickig.
Eftersom vi inte har några (vad jag vet) allergier i familjen eller släkten så trodde jag såklart att jag skulle tåla medicinen, men jag hade ändå en annan magkänsla. Men jag har aldrig varit känslig när det kommer till nånting alls. Jag tål allt!...ja inte nu längre då.

Som räddaren i nöden så kunde LW ta mitt pass idag så jag fick stanna hemma och vila.
Usch vad jag hatar det jag ser, tur att man inte har nån pojkvän för då hade det nog tagit slut om han fick se mig så här.
Har inte visat mig bland folk alls idag, och så ska det förbli.
Förrutom alla ni som läser det här då, men ni vet ju varför.

Nu ska jag fika

Puss


Kommentarer
Postat av: r.r

det där såg riktigt otäckt ut. jag lider med dig.

Postat av: r.r

tack ska du ha. tror jag ska köpa mig en bukett blommor istället. både en vacker syn och bra för klimatet :)

2007-02-20 @ 16:58:00
URL: http://rendik.blogspot.com
Postat av: Elin

Stackare, hoppas att du kryar på dig snabbt nu *kramar*

2007-02-21 @ 07:27:03
URL: http://ellee.webblogg.se

.säg nu vad du tycker

.mina vänner kallar mig
.kom ihåg mig

.kontakta mig på


.hemsida eller blogg kanske


.vad vill du berätta


Trackback