.twister time

TwisterGame

Igår em ringde Tommie mig och var nästan lika uttråkad som jag, så han svängde förbi och vi satte igång att spela "Stretch" aka "Twister" - Yeah!
Efter över en halvtimmes krälande och slingrades över och under varandra så satte Tommie sig på arslet, så jag vann!!
Jippi!
Inte trodde jag att otränade jag skulle vinna över hunken. Han försökte dock förklara det med att han "glömde stretcha benen" igår efter träningen....jo men hörru visst!

Sen tittade Lina N (my darling is home!!) förbi och självklart så tänkte jag även slå henne i Twister.
Och visst gjorde jag det - Weiiho! Im a Twister-champion


Kunde inte motstå den här bilden haha, skön kille, min humor.


Efter lite catching up så drog sig folket hemåt, jag tog Spikey ut och sen hoppade jag in i en het dusch och kl 01-nånting så låg jag och sussade.
Men det fick jag inte göra länge för 05:30 ringde klockan och det var bara att stiga upp fastän det tog emot, men tur är ju att jag bor så nära jobbet så jag klarar att fixa i ordning mig på 30min.

Nu sitter jag här och har käkat lite frulle och vid 10 tiden kommer Lina förbi för jag ska bjuda henne på frukost som tack för att hon går ut med Spikey nu när jag jobbar.


Ikväll blir det party-party får se vilka tjommar som tar sig till Tommie och vidare ut.



Puss och hej




Kommentarer
Postat av: Lisa

Åhhh, jag såg dina kommentarer nu... Brukar inte ens kolla sånt för jag tror inte nån skriver nått. Kul!!
Igår va en kompis över hos mig på middag så det va jättesoft. Imorse vaknade jag av att mobilen ringde, det va Tessan. Hennes hund har dött nu :( Lille Bud liksom... Känns ganska tungt ändå. Så jag ska bara ta det lugnt ikväll. Hoppas att du har det bra iaf.!

Postat av: J

jag vill verkligen prova twister har aldrig gjort det faktiskt!

2007-02-12 @ 22:43:30
URL: http://starfield.blogg.se

.säg nu vad du tycker

.mina vänner kallar mig
.kom ihåg mig

.kontakta mig på


.hemsida eller blogg kanske


.vad vill du berätta


Trackback