.lucköppning tack


Ohhkeeej.

Alkohol bloggning, sms, mobilsamtal och Therese är inte en så bra kombination
Ni som hann läsa förra inlägget innan jag tog bort det - glöm det
hihi

Det blev nog lite väl blött för min del igår. Men det bjuder jag på, fast en lucköppning skulle inte sitta fel.
Nån?

Ojojoj, vad hände egentligen?
Jag tror att jag skickade ett sms till A innan jag somnade, men jag brukar få svar direkt så jag misstänker att det kom till ngn annan....oppsi-daisy. Får nog ta och ringa och höra.

En sak jag iafl INTE ska göra nästa gång jag festar är att snapsa med tequila i dricksglas - ajaj not good.
Tommie! Skaffa snapsglas!! Du tar dö på mig
=)


Nu sitter jag iafl på jobbet och jag tror helt seriöst att jag fortfarande är onykter
uhhh....ikväll blir det luuuungt och veckan som följer är jag ledig så jag får se vad jag ska göra.


Tjingeling så länge!
om jag lever så skriver jag igen imån...


Kommentarer
Postat av: Siriusklacken

Tja ! Fin blogg, kolla gärna in min blogg !


.säg nu vad du tycker

.mina vänner kallar mig
.kom ihåg mig

.kontakta mig på


.hemsida eller blogg kanske


.vad vill du berätta


Trackback