.lär känna mig bättre


Vad heter du: Therese om man ska vara petig så stavar man det Theresé

Var bor du: Oskarshamn

Trivs du där: Oh nej! ...eller ibland. Hoppas att jag snart bor i huvudstaden
Brukar du läsa horoskop: Ja, och när det är ngt bra så får jag för mig att dom stämmer

Har du körkort: Nej, men behöver jag verkligen det när jag bor i Sthlm?

Favoritdjur: Spikey! ♥ I adore him ♥
Festar du mycket: Inte så ofta, men när det händer så brukar tequilan bli överdoserad

Sprit, cider, vin eller öl: Allt. Dock inte rött vin, men vitt med frysta hallon i är *umma-mumma*

Brukar du bli för full: Det är ju den där Tequilan då...

Antal kuddar i sängen: Fyra, men så ligger även tre stora prydnadskuddar där som ska ligga på sängen dom ggr jag orkar lägga på överkastet

Äger du ett busskort: Nä, här så går man eller cyklar överallt..motion serru!
Vad åt du till frukost: Gröt, två mackor, Te, juice och en pepparkaka...sen så slank tre pizzaslices sen söndag ner...opps

Har du haft sex idag: Oj, måste man svara? ...med mig själv räknas eller hur? hihi

Nästa mål i ditt liv: Antar att det inte syftar på mål mat. Så att få ett mån-fre (dagtid) jobb i sthlm och en hel hög med underbara vänner där

Hur svarar du i mobilen: Ritch ratch fillebom bom bom. Ehh nä men det beror på vem som ringer.

Antal timmar sömn inatt: 7 timmar tror jag
Sov du ensam: Näe faktiskt inte

Din hobby: Hobby? Ska man ha en sån?

Vad är det för veckodag?: Ehhm dagen före alla ♥-dag... =(

Vad åt du senast: Det skrev jag ju precis
Vem fick du sms av senast: Lindex, som var tvungna att berätta att dom hade ngn rea idag

Vem ringde dig senast: Sjukhuset

Godaste ölen du druckit: Oj, namnet minns jag inte...men god var den =)

Vilka hårfärger har du haft: Råttfärg när jag var yngre, mörkbrunt, blont...fast det var mera åt det gula hållet - USCH!!

Vad såg du senast på TV: Scrubs!! Yeah! haha

Vad läser du för bok just nu: Sex for dummies

Längd: Beror på vad jag har under fötterna men sateliten i rymden sa 176 cm över havet
Skostorlek: 38-41...ja det beror också på hur hög klacken är

Hårfärg: Mörkbrunt

Är du kär i någon: Näe vet du va!

Vad gör du om ett år: Bor i sthlm och har så pass mkt pengar så jag kan åka till Cali

Önskar du att du bodde någon annanstans: Åh ja! Cali vore inte helt fel...helt underbart!

Dricker du: Är det alkoholhaltiga drycker som menas?? Antar inte. Vatten (mycket), juice, te, varm choklad och allt i princip varje dag.
Vilken parfym använder du: Trogen användare av Naomi Cambell den där dildo-flaskan, men har fått upp luktsinne för Stella's nya

Vilka skor använder du: Tusentals olika

Dagens klädsel: Myspys från topp till tå...så gosigt!


Tack för lånet av listan 
Mark  ♥


Kommentarer
Postat av: UmmaGumma

Klart du ska ha en hobby - typ bygga modellflygplan eller nåt annat ROLIGT! Ett måste :P

Seeya! XXX

Postat av: J

Den här listan går flitigt runt på bloggarna ser jag, haha.
Ha en trevlig alla hjärtans dag, nu skall jag fundera på vilka filmtips som jag skall lägga upp speciellt för kvällen! kram

2007-02-14 @ 11:36:09
URL: http://starfield.blogg.se
Postat av: UmmaGumma

Okej nu har jag lekt lite på din sida, hoppas det inte gör nåt! Blev liiiite bling-bling iallafall?!? Så länge är det ju bättre än inget :)

2007-02-14 @ 19:56:48
URL: http://ummagumma.blogg.se

.säg nu vad du tycker

.mina vänner kallar mig
.kom ihåg mig

.kontakta mig på


.hemsida eller blogg kanske


.vad vill du berätta


Trackback