.im alive


Oj vad mycket man jag ska hinna med på dygnets 24 ynka timmar...går det att ordna så jag kan få några fler kanske?

Kom hem från sthlm igår, hel och fin men med en rumpa som tappat känseln bara.
Har införskaffat mig en nackkudde, ni vet en sån man hade när man var liten och åkte på husvagnssemester men som alla slogs om eftersom det bara fanns en....så var det i min familj iafl.
En sån har jag nu.
Resetips 1:
Alla som ska sitta länge på tåg/buss/flyg borde ha en sån, det är underbart att kunna somna utan att vakna med huvudet i någon märklig ställning och kanske råkat dregla ner grannen och snarkat sådär högt så det känns som att alla tittar konstigt.



Resetips 2:
Hade min bärbara dator med mig laddad med lite filmer.
Varför har jag inte tänkt på det innan för??!! Halva resetiden försvann ju - awesome!

Resetips 3:
Ta flyget och res i första klass med film, mat, dricka i underbara fotöljer och allt annat som säkert ingår. Och det tar bara en tiondel så lång tid...men kostar ju säkert way to much.



Måste jobba ... I'll get back to you soon



Kommentarer

.säg nu vad du tycker

.mina vänner kallar mig
.kom ihåg mig

.kontakta mig på


.hemsida eller blogg kanske


.vad vill du berätta


Trackback