.förnuft och medkänsla


ByggaLego

Jag blir så förbannat trött på alla killar, och med "alla" menar jag alla killar som får för sig att dom har något intresse för mig.
Yeah right! Give me a break...

Ett tips från mig före:
Ge dig inte in i ngt med mig om du inte kan vårda och ta hand om det, jag är så trött på alla dumma försök.
Helt seriöst!
Antingen så är du rak, ärlig och säger vad du tycker, vill och känner och då visar du det.
Eller så låter du bli, låt alla falska påstående få stanna hos dig!
Simple as that.


Jag är ingen leksak som man kan slänga hur som helst och plocka upp när helst det känns ok, inte heller leka med när man känner för det.
Jag kanske kommer tillbaka en gång, två ggr..Men tillslut så tröttnar även jag och ger upp och all respekt hos mig är borta.

Stop messing with my head and f***ing with my heart!


Livet är verkligen för kort för att ha människor i det som får en att inte känna sig helt ok.
Som inte alltid ställer upp, som inte klappar en på ryggen, ger en kram och stöttar i vått och tort och är säker på att man klarar av det man strävar efter.

Man behöver nån man kan känna sig 100% trygg tillsammans med.
Det behöver jag, alla andra kan gå en annan väg.


I mitt fall vill jag ha en kille (om jag ens vill ha en är ytterst tveksamt), som alltid finns där, som vill ha mig med på allt, som vill umgås med mig och hitta på saker.
Som jag vill ha med på allt.
Så till den grad att det känns bra när han/jag inte vill ha med mig/honom.
Inte som nu då jag letar efter fel på mig som kan förklara varför han inte vill ha mig med, när det egentligen borde kännas ok...eller egentligen ingenting.

Som saknar mig.

Avskyr verkligen att behöva känna eller fråga "Får jag följa med?", ännu mera människor som svara att det inte går pga ngt jävla fjanteri, sånt som endel sysslade med på lågstadiet.
I min värld så är det såhär att dom jag umgås med är alltid välkomna - no questions asked.
Ju fler desto roligare.


Ändå så får jag lida för att jag inte spelar dom där idiotiska spelen. Jag gillar raka rör, respekterar ärlighet waaay more then att försöka förfina sanningen.



Nu påstår jag verkligen inte att jag är i närheten av perfekt och det är alla killar det är fel på.
Nej, nej, jag tror mer att det är jag som är annorlunda och kräver endel, som jag skrev i början ta hand om och vårda mig då tar jag hand om dig.
Det räcker helt enkelt inte med dom här vanliga typerna som jag i början kallade "alla".

Det krävs bara en riktigt speciell människa för mig.





Kommentarer

.säg nu vad du tycker

.mina vänner kallar mig
.kom ihåg mig

.kontakta mig på


.hemsida eller blogg kanske


.vad vill du berätta


Trackback