.a small obession

Haha, det är helt jäkla sjuk vilka killar det finns!

Jag tror jag är lite besatt av en, jag tror det är bristen på solljus som ligger bakom.

Mat i all ära men humor och självdistans slår nog det.
Skit vad jag har suittit och smilat hela kvällen när jag kollat på klipp från YouTube.

Här är ett program som är uppdelat i tre delar - kolla:
Del 1
Del 2
Del 3

Kan man annat än att smälta över en så grymt skön kille??
*me like...a lot*

Denna är rolig!

Två till bara hihi
Del 1
Del 2

Har inte fått nog, tvärtom mersmak...exakt en sån kille vill jag ha som partybuddy.
Åhh! Jag minns ett par stycken som var typ så, fasen också att man tappat kontakten...vilken miss jag gjort. Måste ta upp kontakten igen känner jag...leta nummer...leta nummer
haha

Puss och kram på er alla!


Kommentarer
Postat av: J

Jaså är det sådana killar som du letar efter, haha.

Postat av: superduperjeppe

Hejs! kände mig manad att kolla in en sväng... så du lever o så, de verkar du ju göra. Gött!:)
tack för tidsfördrivet. ses, kram o så

2007-02-23 @ 01:17:17
Postat av: UmmaGumma

Åhe, hörru du jag antar att du har minst lika tråkigt som jag har just nu! Du jobbar ju menar jag. :P

Jag ligger hemma och är sjuk - mina halsmandlar verkar ha en tävling i vem som kan "svulla" upp mest. SUCK så trist det är...

Hur är det med dina utslag, and everything else? Du drar ju om en vecka bruttan!!!!!! Måste kännas underbart?

Puss och kram!

2007-02-23 @ 19:32:51
URL: http://ummagumma.blogg.se

.säg nu vad du tycker

.mina vänner kallar mig
.kom ihåg mig

.kontakta mig på


.hemsida eller blogg kanske


.vad vill du berätta


Trackback