.tummen upp

Satan i gatan va kallt det är.
Igår gick ja i linne och var varm idag gick jag med jacka, halsduk och vantar och frös...hmm...sicket väder

Den här bloggen blir verkligen lidande av mitt just nu uppbokade liv...synd för det är mycket jag har velat skriva om men var ska jag hitta tiden?

Mitt sinnestillstånd är densamma som sist (fast tröttare), jag trivs SUPER i sthlm, allt och alla är kanoners.


Ehhmm....

image89
Såhär ser "Choco Icecream á la Tess" ut när jag får fria händer för glassen


Igår var jag och D. ute på upptäcksfärd/motion/shopping vi gick runt över hela stan, tog en glass i soliga kungsträdgården...heeelt underbart nu när kinesiska körsbärsträden blommar (tror det är det).
D är verkligen jättetrevlig och rolig och var gullig och visade mig runt lite i stan, vi avslutade med middag och lite mys =o)
Så trevligt så att vi tog en kortis idag också. Och imån kanske vi ska gå på bio.

Fick knappt fyra timmars sömn förra natten men jag kände inget dagen efter utan idag har jag varit helt slut. Kanske var för att jag igår fick lite hjälp med energin från naturen - *tummen upp*


Nu ska jag tappa upp ett bad, lägga mig där i och bara ta det lungt....njuta ordentligt....om jag nu kommer kunna släppa allt jag egentligen måste ordna med innan klockan blir förmkt och jag ska hoppa i säng...men efter badet är det Scrubs för hela slanten tihi...




This is the start of something great...





Kommentarer
Postat av: Junitjej

"Choko Icecream á la Tess" ser verkligen god ut!! Var kan man köpa den? ;)

Postat av: Malin

Vad jag blir sugen på glass nu!!! :) Vad du skriver texten snyggt alltså. Lättläst å fint.
/Malin

2007-05-24 @ 12:52:31
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se

.säg nu vad du tycker

.mina vänner kallar mig
.kom ihåg mig

.kontakta mig på


.hemsida eller blogg kanske


.vad vill du berätta


Trackback