.sthlm


Nu är Påsken här!

image82

Oj oj oj....jag har haft fullt upp non-stop sen jag kom hem från Thailand
Galet!

Vill bara göra en snabbuppdatering...detaljerna kommer senare eller ikväll, beror på om jag kommer på ngt att göra ikväll eller icke.

Nu har det dock börjat  lugna ner sig och nu har jag ju långledigt! YES!
Finns det ngn som vill hitta på ngt dessa dgr - hör av dig, jag är on på det mesta och bästa hehe.

Fick jobb internt på manpower samma dag (måndag) som jag var där och skrev på kontraktet. Min PA ringde och sa att dom ville ha mig som deras receptioinst.
Så nu sitter jag på ringvägen i repan och svarar i telefon, tar emot kunder och massa annat, supertrevliga kontorsnissar jobbar på kontoret, alla har varit jättetrevliga och gulliga mot mig (helt över min förväntan). 
Jag hoppas att jag får vara kvar efter sista maj då tjejen som suttit där de senaste veckorna slutar sitt uppdrag.
Eller om vi båda kan vara där...vi smider lite planer C och jag 
;o)

C som jag gått bredvid nu sen tisdags är en kanongullig tjej. Jag vet inte vilka sthlmare jag har träffat men eftersom det är söderkontoret så kommer de flesta söderut och då är väll söderfolk de trevligaste?
haha
Fick ett påskägg fullt med godis av jobbet, hur gulligt är inte det? Hade då bara varit där två dagar, från mitt förra jobb fick jag ingen present alls och där hade jag varit i nästan 2 år...hmmm....en besvikelse.
image80
Efter jobbet idag så gick jag ut och tog en öl och lite att äta på ngn restaurang på söder.
Jag måste verkligen ta det lungt med alkoholen för jag kände av den lilla ölen jag drack då...jisses!

Ja just det! Jag har flyttat in hos Lisa, det kommer nog bli kanoners! Hon är i gbg tills på tisdag så jag har lghten för mig själv, har pysslat lite här med dittan och dattan.

Nu vet jag inte om jag ska fortsätta med pysslandet, köra lite ensamträning eller om jag ska gå ut och göra ett desperat försök att hitta nån/några som vill göra ngt.





Glad Påsk alla mina små kycklingar!


image81

Puss


Kommentarer
Postat av: J

hej hur är det med dig, det var länge sedan.

Postat av: Lisa

Hoppas att du trivs i lägenheten gumman! Jag har jobbat som fan här nere men ikväll e det dags för belöningen, utgång!!!!! :) Puss å kram!

2007-04-05 @ 21:25:14
Postat av: Cecilia

Har gjort dom av cernitlera och limmat på stenar. Har fjort jordgubbar också, ska lägga upp lite nya bilder på dem snart, men d finns redan nåra som ja la upp för ett tag sedan. Riktigt kul att sitta å pyssla, inte för att ja vet vad ja ska med alla till, men ändå ;)
Kul att du har vart i Thailand, det hade inte varit helt fel *avis*

2007-04-06 @ 01:04:34
URL: http://illacilla.blogg.se
Postat av: Anonym

har inte stort sett inte kollat på film överhuvudtaget, varit lite upptagen med annat men det blir nog andra bullar snart.

2007-04-06 @ 12:13:41
URL: http://starfield.blogg.se

.säg nu vad du tycker

.mina vänner kallar mig
.kom ihåg mig

.kontakta mig på


.hemsida eller blogg kanske


.vad vill du berätta


Trackback