.städtanten Tess

Igår städade jag klart...igen.
Vårstädade totalt i förr-förra veckan, men kände att det behövdes snyggas till lite nu innan L kommer hem ikväll - Ja, jag vet, hon kommer faktiskt tillbaka =o)
Efter att ha bott ensam i tre veckor, känns det lite märkligt, men det har hela tiden känts som att jag har bott hos ngn annan fastän lghten är precis lika mkt min.

En sak har jag missat i städandet - fönstrena, men det tar jag en annan dag snart.
Jag LOVAR, det är verkligen toppenrent från dörrkarmar, skåpsluckor till bakom spisen, i spisen och under kylskåpet alla golv skurade 2 ggr. Så jag har slitit hårt.
Men jag har låtit L's rum vara, alla uppskattar inte att en annan går in och lyfter och grejar men ens privata saker, det är hennes näste helt enkelt...fast jag kunde inte låta bli golvet =oP så golvet är iafl någorlunda rent.



Kollade precis på The Hills som går på MTV. Förrut hette det Laguna Beach.
Oh! I LOOOOVE it!!

image91
Heidi, Lauren, Audrina och Whitney

Känns som ett äkta O.C (det är ju reality så...) som inte tar slut i första taget.
Alla som känner mig ytte-pytte lite vet att jag får en mini orgasm så fort jag ser ett O.C avsnitt.
Mmmm...
Men som alltid finns det några man hakar upp sig på.
Det finns en tjej som hete Heidi hon bor med Lauren (som är huvudpersonen).
Jag säger bara en sak...Stupid little girl! Heidi flyttar nu in tillsammans med sin fruktansvärt elaka och idiotiska"pojkvän" Spencer, jag fattar inte, han behandlar henne som skit, jag trodde inte att en tjej kunde falla för en så öppet korkad kille. Allt filmas ju men det verkar inte han fatta, allt kommer ju fram, hela Amerika vet ju om det - klart Heidi kommer få reda på, se och höra alla otrohetsförsök.
(Har dock hört att Heidi nu dumpat Spencer - You go girl!)

Jaja...man ser ju vilka misstag man ska undvika iafl.

Nä, nu är jag hungrig..undra va jag ska laga (värma), min blogg får verkligen lida pga mitt just nu hektiska liv.
Men jag ska bättra mig...tids nog.


Kommentarer
Postat av: UmmaGumma

Åh skojar du att den låten är en HIT?
Headbangar ju järnet till den :P

Postat av: Lisa

Åhhhhhhhhh!! Du hade verkligen gjort det fint i lägenheten. Nu när jag e hemma ska jag ta tag i mitt rum och få det lika rent. Kändes riktigt skönt å komma hem faktist!!!

2007-04-25 @ 15:27:30
URL: http://sigfridsson.blogg.se

.säg nu vad du tycker

.mina vänner kallar mig
.kom ihåg mig

.kontakta mig på


.hemsida eller blogg kanske


.vad vill du berätta


Trackback