.härligt


Vilken härlig dag la la la la, man blir härligt glad oh oh oh oh

Haha

Jag trivs...uhh så jag trivs!
Tyvärr hinner jag inte skriva så mkt för jag tänkte "hamna i säng" (aja baja, inte tänka snusk hörrni), tidigare än de senaste kvällarna/nätterna.
Jag trivs så bra på jobbet så att jag nästan längtar tills klockan ringer imån bitti så jag får gå tillbaka!
WAW! De ni!

Va ute på ett ärende idag efter lunch och när jag satt där på tunnelbanan med min käraste iPod på hög volym så bara överrumplades jag av en sån där känsla man har när man är nykär...som små små fjärilar i magen....
...jag tror jag har hamnat någorlunda rätt.
Som sagt...jag triiiivs ;o)

Och i lghten trivs jag också. Tyvärr har jag och L knappt hunnit träffas något och hon blir t.o.m kvar i götet hela nästa vecka också så jag får nog själv ta och komma på vad jag ska laga och äta för mat .


Men!
En sak fattas...min älskling...

image87

Ska åka till O-hamn över helgen nu, och OM jag bara hade haft någon dagmatte/husse färdig så hade pojken kunnat få följa med tillbaka upp...åhh sicken dröm.

Men jag lämnar inte iväg honom till vem som helst - aldrig.
En person jag litar på och som han trivs med, han älskar iofs nästan alla.

Ringde och kollade med hunddagis, det fanns ett här ute och det hade ju varit suveränt. Men vet ni vad det kostar?!
2200:- PER MÅNAD!!
Sinnesjukt tyckte jag, och bara passning och promenader ingår.
Hmm...där sprack min fina plan.

Ska ordna med lappar som jag kan sätta upp här, nån borde det väll finnas tycker jag.
Eller det finns ingen "därute" som känner att en så söt liten gosse skulle jag vilja ha hand om dagarna?
Eller kanske vet någon som känner så?

Hör bara av er!
 =o)


Nu: Sova




Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken söt hund!!!

Postat av: J

Nu är jag tillbaka på allvar med min blogg, jag hoppas att du vill fortsätta att titta in.

2007-04-11 @ 22:37:31
URL: http://starfield.blogg.se

.säg nu vad du tycker

.mina vänner kallar mig
.kom ihåg mig

.kontakta mig på


.hemsida eller blogg kanske


.vad vill du berätta


Trackback