.fredags kul

Ja, jag vet! Idag är jag verkligen på hugget....blogga två ggr *kors i taket*

Tänkte bara i korthet berätta om hur helgen varit.
Den va jättetrevlig, va ute med Joanna o några av hennes vänner i fredags. Vi var på Underbar på ngn invigningsfest eller va det va. En hel drös med dokusåpakändisar va där iafl.
Det va kul att se irl liksom, jag...lilla flickan från småland hehe.

Efter Underbar gick vi till J och satt där och shit-chattade tills vi skulle dra till White Room.
Kom fram till att jag nog skulle fixa att själv ta mig hem med nattbussen...kanske...möjligheten fanns iafl.

Behövde inte oroa mig för det sen ändå.....men nu i efterhand hade det varit SÅ mkt roligare....dryg(t)

D. skulle möta upp ngr på Söderhof, men det blev inte det heller...minns inte, det va så mkt hit o dit just då.
 J. och jag drog iafl till White och sen kom de andra och vi checkade läget och sen hängde vi vid baren hela kvällen i princip.
image93

Jag och Joanna på Underbar


En trevlig fredag helt enkelt! =o)
Nästa gång ska jag o J bli galet galna och slippa allt hittande o hattande.



Nu: Sova


Puss och gonatt ♥


Kommentarer

.säg nu vad du tycker

.mina vänner kallar mig
.kom ihåg mig

.kontakta mig på


.hemsida eller blogg kanske


.vad vill du berätta


Trackback