.fett o fel

image88

Jag undrar ifall det är någon som har testat Sunsilk's nya serie "Fresh"?
Dom "lovar" fräscht hår upp till 48h.
Är de något att ha?

Jag har fått megaprobs sen jag flyttade hit till sthlm, mitt hår blir skitigt efter bara en halv dag. Känns hur grisigt som helst.

Tips?!


Sen tappar jag hår i massor, vad kan man göra åt det?
Jag kanske äter fel, missar ngn vitamin?

Hjälp tack.                                                                                             


Bild:
sunsilk.se



Kommentarer
Postat av: UmmaGumma

I know what it is! Varje gång jag besöker moster i Sthlm så blir håret helt annorlunda så fort jag duschat. Det beror på hårdheten av vattnet (Du vet det där som står på baksidan av tvättmedelsburkarna).. Tror vi här nere i O-hamn har "hårdare" vatten än däruppe i da big city och därför blir det annorlunda när du tvättar det. Eller kanske det är alla förbannade avgaser som pyser omkring? :P

Postat av: Junitjej

Störtskönt väder!
Skit också! Jag kan inte publicera något nytt inlägg på min blogg! Men så är det fredagen den trettonde också.

2007-04-13 @ 19:24:17
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Anonym

HEJ!!! Varmt välkommen till Sthlm och hör av dig när du kommer upp så ses vi! Du måste kolla in min båt oxå! :D

2007-04-15 @ 11:38:56
URL: http://dongino.blogg.se
Postat av: Tove

men jag visste inte att du bor i sthlm! jag bor ju i södertälje nu! vad gör du här då:)
kram


.säg nu vad du tycker

.mina vänner kallar mig
.kom ihåg mig

.kontakta mig på


.hemsida eller blogg kanske


.vad vill du berätta


Trackback