.vill ha

Min enormt stora passion, hobby och intresse har väll inte undgått nån, ialf inte dom som känner mig, annars så förstår ni andra säkert snart vad det är.
Fastnade (som vanligt) på
Victoria's Sectrets sida...mh mh mh...jag skulle kunna leva i dom kläderna - ENDAST!

Deras underkläder är så sexiga och läckra!



Victoria's Sectret - I LOVE!



Vill tomten komma med dessa till mig på julafton?



♥ I'll be a nice girl ♥



En annan favorit är Elite Ladies, runt Halloween finns där massvis med läckra kostymer *yeammy*
Deras korsetter are to die for! Kolla in denna...vadå sexig?!

Här är ett julset jag velat ha i 2 år nu, urgulligt!



♥ I'll be a nicer girl ♥





Kommentarer

.säg nu vad du tycker

.mina vänner kallar mig
.kom ihåg mig

.kontakta mig på


.hemsida eller blogg kanske


.vad vill du berätta


Trackback