.sum up

Nu har jag varit dålig på att uppdatera här, men det är mycket som händer i min lilla värld.

Endel saker ser ut att lösa sig smidigt, andra mindre smidigt...


Är helt ledig denna helgen - härligt!
Men tror ni att det händer något då? Nä.
Självklart inte. Therese är ju ledig =o(
F**n asså...jag vill festa och bli lullig och...sa jag festa? Jag kanske får ta det i egna händer - känns bara lite patetiskt och ledsamt att sitta ensam och pimpla...jäjä.


Såg precis Idol och vad glad jag blev att Erik sjöng en Richard Marx's låt, jag har nämnligen gått och blivit pånyttfrälst av hans låtar. Väcker många härliga minnen, speciellt låten som Erik sjöng "Right Here Waiting", men jag gillar "Hold On To The Nights" det var den låten som gjorde mig frälst på nytt för några veckor sen efter att jag snubblade över en film på YouTube av Richard som sjunger den live och spelar piano till MAGISKT!!


Har hittat mig lite ögongodis jag blir glad över i tv-reklamen =) Killen i JC reklamen WOW! Den där två killar liftar. Killen i Cream-vit kofta och mörkt hår...halleluja!



Hmm...va ska jag mer dela med mig av?
Jo! Jag förstår inte varför alla är så hispiga över att dricka mjölk där datumet gått ut? Mejeriprodukter är ju en sån sak som känns direkt om det blivit gamal. Jag drack upp denna mjölken för 4 dagar sen...



Se! Jag lever och mår perfekt.

Man ska inte va så orolig över saker...fast det har ju fått mig att undra vad dom egentligen har i mjölken som gör att den är drickbar 1 månad efter utgångsdatumet...ajaj. Har man dåligt med pengar så har man =oP




Nähe, nu ska jag lägga mig mätt och belåten i sängen, ska nämnligen upp relativt tidigt imån för att åka och gratulera min mormor som jag älskar nått så ENORMT!
GRATTIS!!




Puss och gonatt ♥





Kommentarer

.säg nu vad du tycker

.mina vänner kallar mig
.kom ihåg mig

.kontakta mig på


.hemsida eller blogg kanske


.vad vill du berätta


Trackback