.kram

134303-3

Hittade en sidan med en film, jag blev så berörd så tårarna kom.
Speciellt i början när han sätter sig på knä för att ge och få en kram av den gamla tanten.
wow
Varför kan vi inte alla vara så? Var generös och ta dig tid....ge en kram till alla du känner och till några du inte känner, visa lite medmänsklighet. Vi är för kalla, bryr oss för mycket om vad andra ska tycka.

Vi behöver alla en kram...jag älskar att få en kram från helt oväntat håll...ordentligt så ser du mig nångång - GO AHEAD - ge mig en ordentlig, varm, härlig kram, jag lovar att krama tillbaka =o)

Ge inte bara kramar utan ta emot dom med ett leende! Jag fick en sån känsla av att bara gå ut med ett sånt plakat och krama alla!

...undra inte hur folk ska reagera bara ta emot!

Kunde jag skulle jag krama er allihoppa! hihi....

http://www.freehugs.org/


♥ K R A M ♥

För kännedom, det står samma datum på alla de senaste bloggarna, men det blev lite knas när jag tillslut redde ut problemet med kategorierna idag. Bilderna försvann så jag fick lixom publicera om alla. Den första är från 7/11 kl.01 den andra från 8/11 ca kl.10 denna senaste från ca lunchtid idag.
Si sådär nu vet ni så slipper ni ligga sömnlösa i natt ;o)


Kommentarer

.säg nu vad du tycker

.mina vänner kallar mig
.kom ihåg mig

.kontakta mig på


.hemsida eller blogg kanske


.vad vill du berätta


Trackback