.jobba sova jobba



Ja, då var det dags idag igen.
Kom precis från jobbet nu...Shiiiit vad jag känner för att festa ikväll, dricka lite vin med massa frusna hallon i *mmmm*...varför ska man behöva jobba för??
Hade jag börjat vid 08 så ok, men 06?!?! Det är inte mänskligt, folk under 40 borde inte behöva börja så tidigt ;oP

För övrigt så var dagen bra, vakande av att mamma ringde och väckte mig...eller "jag hade ju varit vaken länge då" =oP Varför kan jag inte erkänna att hon väckte mig? Jag brukar säga det när andra ringer men det är som en reflex när mamma ringer. Likadant när man sitter på toa och hon ringer, till mina kompisar brukar jag säga vad jag gör...märkligt det där.

Hmm...jag fick jättefina rosor utav min mamma idag också =o) Tack! Så kul med sånna där fina gester.

fr mamma
Så här fina...



_______________________________________________________

Nä, ska avsluta nu, ta en kopp grönt te och hoppa i säng

_______________________________________________________




kvällsmat
Det blev inget grönt te här inte!
Lågt GI??..nä vi skiter i det va?







♥  Gó natt gott folk  ♥





Kommentarer

.säg nu vad du tycker

.mina vänner kallar mig
.kom ihåg mig

.kontakta mig på


.hemsida eller blogg kanske


.vad vill du berätta


Trackback