.inte bra

Cuddle

Det här är inte bra känner jag...sitter på jobbet och känner mig inte ett dugg pigg. Varm men skakar som ett asplöv, ont i huvudet och halsen, ont i kroppen. Kommer nog bli sjuk nångång dom närmasta dagarna.
Och jag som har försökt att kurera mig på alla vis jag kommit på =o(
Inte bra alls...jag vill inte bli sjuk!

Min högsta önskan just nu är att få gå hem och lägga mig i sängen/soffan med ett duntäcke eller en filt och en skön och mjuk kudde. Sen ha nån söt där som tar hand och pysslar om mig.
Myser, håller om mig...pillar i håret, kliar på ryggen...hela kroppen hihi och lite mjuk och skön massage, och ligga i lugn o ro och mysprata....åhh så underbart det skulle vara.
-Uhh, så kelsjuk jag är-

Och imån är det julbord med jobbet på Fredriksbergs Herrgård ett av sveriges bästa julbord (enligt mig). Måste vara pigg då! Måste måste måste...få inte bli sjuk förrens på onsdag för då är jag ledig, onsdag och torsdag är ok för jag är ledig båda dagarna
 

Ta hand om mig ♥




Kommentarer

.säg nu vad du tycker

.mina vänner kallar mig
.kom ihåg mig

.kontakta mig på


.hemsida eller blogg kanske


.vad vill du berätta


Trackback