.en bra dag


Hinna skriva ngt före midnatt? ...hmmm... jag undra det.



Nopp...det hann jag inte. Men det gör inget för dagen känns helt fulländad ändå

*ler stort*

Den började bra, men avslutades helt  fantastiskt...det känns underbart




Kort om dagen:
Var ute och gick med hunden och en mycket god vän, härligt fastän det var svinkallt (tyckte jag)
Lyssnat på gamla godingar så som Tomas Ledin (SOMMAR!), Dirty Dancing soundtrack, Runaway Bride soundtrack och Red Hot Chili Peppers....härliga känslor jag får av dom skivorna.

Började jobba 14 ganska mycket att göra, pratade som en kvarn med "Lina på jobbet", svårt när man blir avbruten utav gäster och annat, men goda råd fick jag...och dom funkade =)




Ska strax avsluta och äta något sen hoppa i säng med ett leende, men först vill jag visa hur god smörgåstårtan mamma hade gjort igår...

134303-9
...använd fantasin, visst är den god?


Nu är rostmackor, marmelad och te i mitt sikte!




Go natt ♥






T o        My      G i r l ,  jag finns här för dig 24/7 livet ut, puss*

Kommentarer

.säg nu vad du tycker

.mina vänner kallar mig
.kom ihåg mig

.kontakta mig på


.hemsida eller blogg kanske


.vad vill du berätta


Trackback