.vilken nyårsfest


Jaha, då var det julafton om 3 dagar. Ska snart gå och slå in paket och se om jag har köpt till alla, jag har nog lite kvar till någon eller några.
Undra vad jag får? Den bästa julklappen vet jag vad det vore... men det håller jag för mig själv hihi.

Oj, vad har hänt dom senaste dagarna? Ganska mycket men ändå lite skulle jag kunna säga.
Har slutat jobba för i år, börjar inte förens 5 januari igen om jag har räknat rätt.
Weiho!



Sen är det ju nyår, vad ska ni göra?!
Jag har två...nej tre fester att välja på just nu och jag kan inte bestämma mig.
Ok, hjälp mig nu (alla tre fester är i Sthlm).
Den första är en fest, jag vet inte mer än att det nog blir laga mat med lite människor typ 10st och sen bara ha mysigt och kul. Känner några ganska ok.
Den andra är en stor glammig fest med 40-50 personer, känner dock bara en lite lite grann. Total mix av folk allt ifrån arbetsmyra till chefer i olika brancher, åldern är 23-40 år. Tema är glamor alltså uppklätt, vilket jag gillar för jag har redan en nyårsklänning som jag vill ha på mig.
Det är trerätters middag, välkomstdrink och champagne. Kommer finnas inhyrd ljudanläggning, bar och playstation sing-a-long m.m.
Den tredje är med min bästa tjejkompis Lina hos en av hennes kompisar i sthlm med hans kompisar. Fest och säkert lite mat och sånt, mer än så vet jag inte om den, men jag och Lina brukar aldrig ha tråkigt.

Nyårsklocka

...så vad ska jag välja? Måste nämligen lämna besked till den andra festen snarast. Med vilka ska jag börja det nya året 2007 tillsammans med?



Puss ♥




Kommentarer

.säg nu vad du tycker

.mina vänner kallar mig
.kom ihåg mig

.kontakta mig på


.hemsida eller blogg kanske


.vad vill du berätta


Trackback