.svettigt värre


OJ! Dagarna går alldeles för fort...fast det är skönt för då är ledigheten snart här.

Idag var ännu en mysig dag. Var ledig heeela dagen så jag försökte sova ut, men icke! Mobilen ringde och pep. Jag hade inte fått många timmars sömn på natten heller för jag har vaknat varje natt svettig och äcklig den senaste veckan och denna natten var ännu värre... =o(
Vad är det för fel på mig?
Slängde sängkläderna i tvätten, så nu ska man snart krypa ner i nytvättade lakan - inte helt fel.

Har ätit endel idag, brukar va ganska duktig på att glömma bort måltider annars. Blev bjuden på pasta med baconsås utav Lina *gottit*

Sen så bjöd jag på mat, fast inte Lina som jag kanske borde ha gjort - hon hade dock andra planer.
Bjöd över Tommie på tacokväll med taco såklart och sen efterrätt(er).
Mums!!
Efter tacosen låg vi och slappa i soffan med hemmagjord jordnötskaka och chokladpudding.
Beach 2007 - here we come!!


Nä nu ska jag gå och mysa med en annan kille

Go natt gott folk♥


Kommentarer

.säg nu vad du tycker

.mina vänner kallar mig
.kom ihåg mig

.kontakta mig på


.hemsida eller blogg kanske


.vad vill du berätta


Trackback