.stockholm

Gröt är gott, ätit en stor tallrik nu, mätt.

Nu är jag i sthlm, jag missade inte bussen men det va inte sååå jättelångt ifrån =oP. Resan var bokstavligt talat "piss". Satte mig nämnligen längst bak vid toan, gjorde det sist och det är så skönt att kunna fälla bak stolen helt utan att nån störs. Men jag tänker inte göra om det. Denna bussens toa stank piss! Åhh fy va dåligt jag mådde, sen ska ju alla gå och pissa samtidigt....urk!!
Varför måste man lära sig nånting varje dag? Denna erfarenhet hade jag kunnat leva utan.

Yaya, nu ska jag hoppa in i en dusch. Sen ska jag dra ner mot city dagens uppdrag är - hitta ett par snygga jeans - & - få tag på E. så jag kan se lghten -


Hörs mer sen... I like it*

♥ 



Kommentarer

.säg nu vad du tycker

.mina vänner kallar mig
.kom ihåg mig

.kontakta mig på


.hemsida eller blogg kanske


.vad vill du berätta


Trackback