.kräftkväll = min kväll

Jo jag kom ju på idag att jag nog glömde berätta om hur julbordet va....det va helt magiskt! SÅ gott! All maten är hemmalagad från brödet till godiset - ALLT! Och jag har längtat sen förra året på den dagen.

Sen har jag haft ett paket med kräftor i frysen sen förra året....hihi.....hur jag nu lyckats med det, det vet jag inte. Det tog jag iafl upp och bjöd Lina på. Det var ju också helt makalöst gott! Två underbara saker på så kort tid - wow det kan ju bara bli bättre. 
Det står på paketet mellan 17-22 kräftor jag fick 21 stycken i mitt haha! Stackars sate som bara får 17.



Nu är biljetten bokad, åker till sthlm på onsdag, framme kl.14.10 om det går som det ska....jag brukar ha otur och missa alla tåg, bilar, bussar, flyg i princip alla färdmedel som finns utom cykel =oP
Kommer hem igen på söndag =o(



Jobbade ju i helgen. Ni som inte var upp vid 07 på söndagen så kan jag berätta att solen sken - jättefint var det så jag var ju tvungen att ta ett kort på det från hotellets kök....så vackert....hehe

Vy från hotellet



Nä nu är klockan för mycket och jag har tvätt som hänger på tork..."tjuvtvättare"
Ska hämta upp den och sen börja på det jag trodde jag skulle hunnit göra idag - packa. Shit det är ju SÅ trist att göra....hjälp nån?



Go natt ♥




Kommentarer

.säg nu vad du tycker

.mina vänner kallar mig
.kom ihåg mig

.kontakta mig på


.hemsida eller blogg kanske


.vad vill du berätta


Trackback