.julafton och Juldagen

Julen är över och jag blev frisk =)


Såhär fina och matchande var jag och Spikey

Nu hägrar nyårsafton, hoppas den blir minnesvärd.  På något sätt känner jag på mig att den kommer bli minnesvärd men på gott eller ont vet jag inte.
Den som lever får se


Juldagen blev väll inte riktigt som jag förväntat mig, men jag får ta igen det vid nyår kanske.


Jag och i bakgrunden Tommie


Jag, Tommie, Mattias och Maria

Vi var hemma hos Tommie och hade trevligt sen kom ett besked ingen väntat sig, så stämningen sjönk.
Jag, Lina och Johanna bestämde oss att gå på refrängen tidigt, så vi drog ner på SoleMio och beställde mat. Johanna körde hem och jag och Lina hamnade hos mig och mumsade lätt i oss all mat. Mätta och lite trötta gick Lina hem till sig och sängen blev nästa steg.



Kort men god var min jul.

Imån bär det av till Sthlm igen



"Ibland måste man resa långt för att hitta hem"

Puss♥


Kommentarer
Postat av: Caroline

Spikey vilken liten raring...med rosett å allt ;)


.säg nu vad du tycker

.mina vänner kallar mig
.kom ihåg mig

.kontakta mig på


.hemsida eller blogg kanske


.vad vill du berätta


Trackback