.julafton -06


GOD JUL!


God jul från Spikey, han får , som ni ser, stå ut med det mesta

Jaha, då var julafton här...hmm...julstämning? Nopp! Ingenting.
Såg lite av ett avsnitt från Madicken imorse också och det gjorde ju inte stämningen högre.
(Klockan är över tolv så det är ju julafton idag egentligen, men när jag nu skriver "idag" så menar jag igår 23:e....make sense?) Få se om nån fattar.

Idag 23:e iafl så har det mest varit lugnt. Åt middag med mamma, pappa och mina två bröder - hela familjen samlad =).
Sen mötte jag upp Tommie, som vanligt dom senaste dagarna, vi gick hem till mig och drack glögg och smaskade på lite candy. Sen fixade jag ihop en smoothie i min nya GRYMMA mixer i rosa-metallic *stolt*, det blev en med hallon, vaniljyoughurt, banan och honung, mums!

Igår 22:e då så var jag på stan och köpte de sista klapparna...

 
Så här snygga blev dom inslagna, alla är dock inte med

...sen promenerade jag och spikey till John och Minna jag hade lite presenter att leverera. Spikey blev överlycklig!
Sen kom Tommie förbi. Jag och Minna satt i köket och pratade om gamla huskurer medans John och Tommie satt inne vid datorn med öl och whiskey och kollade på diverse XXX från 60-talet och snackade om jag vet inte allt märkligt.
Hmmm....kontraster och bra hormonsfördelning där tycker jag.
Fick se en annorlunda med väldigt vacker julhälsning som John visade mig också hehe.


Det var ju Global Orgasm for Peace Day igår också! Firade ni?
Det gjorde jag ;o) ...för fredens skull såklart!


Just det! Har fått ovärdeliga komplimanger idag också som värmde.
-Jag skriver jättebra.-
-Jag är nåns ideal kvinna!-

Ojojoj, inte illa...haha. Mycket att leva upp till när man får höra ngt sånt.
Jag kom också på mig själv att jag är usel på att ta komplimanger. Får jag en så försöker jag förklarar mig och försöker få det till ngt negativt, eller så pratar jag bort den eller så ställer jag en motfråga istället för att bara tacka så mycket och le - så nu tar jag tillfället i akt och...
Tackar så mycket! *ler*



Nu är klockan för mycket ska upp imån för att gå och äta frukost hos mamma o pappa - Rise n' Shine!





Gjorde nånting mycket mycket dumt precis  =o/
Jag kollade på ett halvt avsnitt av OC på en långt gången fjärde (!!) säsong....inte bra!
Fyfyfyfyfyfy....




Kommentarer

.säg nu vad du tycker

.mina vänner kallar mig
.kom ihåg mig

.kontakta mig på


.hemsida eller blogg kanske


.vad vill du berätta


Trackback