.det är lugnt


Idag är det lördag och jag jobbar...ovanligt? Ehh nä.

Har inte hänt så mycket de senaste dagarna som jag kanske velat, men...man får inte roligare än man gör det.

Jag vet knappt vad som har hänt dom senaste dagarna nu när jag försöker tänka efter...hmmm....
Inget kul, för isåfall hade jag kommit ihåg det.
Jo! ...eller nä just det....

Jo! Markus vann ju Idol igår! Weihoo!! Så stolt jag är hihi.
Min lilla Fagervalls-kusse. Åhh, dom är så sjukt lika.

Nähe, har precis ätit två nybakade lussebullar, helt ljumna och goda, med mjölk till – inte dumt alls

Har julpyntat här på jobbet också, blev fint tycker jag. Lite tomtar här och lite ljus och snögubbar där…Kanske borde pynta något hemma, får ta tag i det imån. 


Är sjukt irriterad på facket, jag har ringt, skickat mail, lämnat meddelande på hans mobil, faxat etc. Men han ringer inte tillbaka eller svarar på min meddelanden – USELT! Här betalar jag medlemsavgift och får inte hjälp när jag behöver.

Nu ska jag ta något litet att äta och se på Junior Eurovision Song Contest - Heja Molly!


Det va allt för idag!




 


Kommentarer

.säg nu vad du tycker

.mina vänner kallar mig
.kom ihåg mig

.kontakta mig på


.hemsida eller blogg kanske


.vad vill du berätta


Trackback