.bastumys & WOD


Si så där nu var helgen över. Men det är bara varannan helg som är en "riktig" helg för mig, för jag jobbar. Och denna helgen var inget undantag, dock kunde jag ha kul ändå för jag var ledig dom viktiga tiderna.

Jobbade då på lördag fm, stack sen hem till m & p för att fixa lite och hämta hem min hund.

Sen planerade jag ihop en helkväll med lite sköna människor. Tommie kom förbi och vi tog sällskap hem till mig och försökte få tiden att gå tills vi kl.19 mötte upp Lina, Hanna och Linas återkommande besökare Micke.

Vi trippade ner mot "mitt" hotell för att ha en myskväll i relaxen.

En varm bastu, lite bira och lite cider med hela heta gänget - sen va det bara att börja svettas.


Som alltid så är det för varmt och jag orkar inte sitta så länge, men jag höll ut.
Vi satte igång leken "Jag har aldrig.." och JISSES vad mycket information man fick ta del av =oP haha.

Endel missförstådda frågor ledde till att jag tappade hakan ett par ggr...men roligt var det!

Vi var alla överrens om att vi efter bastun var väldigt rena, avslappnade, lena...allihoppa - skönt!
Magarna kurrade så vi drog till Sole Mio och köpte "fet-mat" som vi intog hemma hos mig. Sen var det kört! Alla fem i min soffa, nybastade och mätta gjorde att endel ögonlock började falla neråt. Jag gjorde så gott jag kunde för att hålla mig vaken men tillslut gick det inte, så fick sätta punkt för den mysiga kvällen.
Ni ska bara veta om jag sov gott!! Uhh, så skönt =o)


Nu kurrar magen min igen och jag ska nog äta innan jag blir sur och grinig.




Glöm inte bort att det på fredag den 22 dec är WOD (World Orgasm Day) eller
Global Orgasm Day



Självklart ska här firas!!



 
Du ska väll delta?







Kommentarer

.säg nu vad du tycker

.mina vänner kallar mig
.kom ihåg mig

.kontakta mig på


.hemsida eller blogg kanske


.vad vill du berätta


Trackback